Monday 3 October 2011

Gaming to da max

Salam semua..

Kamu tau saya ni memang suka main video game. So pakai benda apa sa main game ni? Laptop? Kamu ni.. Pakai tangan la. LoL ~

Sebenarnya bukan tangan saja, ada lagi benda lain yang membantu, contohnya ialah seperti telinga, mata, otak, kerusi, peluh ketiak dan lain-lain. Ceh! itu semua orang pun tau!

Sebenarnya benda ni, which i call a beast (among the beast), ialah Xbox 360 (Ps3, Wii) yang telah  membantu saya dalam menempuh cabaran dan dugaan dalam sesebuah game.

Woot at my HD 3D gaming device! That's why i call it the 'Beast!'. Although i don't have any 3D capable Tv or monitor. Well, that's a shame. The game on the screen is Dirt 3.

Memang syok jugala men game ni (when u really into it), apalagi bila main dengan kawan2. Fuh! Bepeluh2 ketiak depan skrin sebab tidak puas hati kalah (kadang2 saja) lawan Fifa 11. Memang la tidak puas hati, tuan rumah sendiri kalah. Tapi, biarlah.

Red dead redemption! Say hello to my avatar.

Cik Hani always blame me bila saya mengadu tidak siap assigment, "Tulah, len kali jan tlampau men game.. baru ko tau.." Mau buat macam mana lagi kan. Memang salah sendiri pun. Minta maaf cik Hani, terima kasih kerana mengingatkan.

Shadow of the Damned. It's more brutal, in High Definition.

Ok, dipendekkan cerita, Xbox 360 Elite saya ni menggunakan motherboard rujukan Jasper (yg tidak tau tu diam2), Samsung Monitor Full HD 1080p with HDMI ready (yup! Monitor, bukan TV), Full bass stereo sound (lepas ni saya mau guna 5.1 Dolby surround). Memang setting ni sesuai untuk pelajar asrama.. Ya, saya main benda ni di asrama! Biar la tu assigment saya!

6 comments: