Tuesday 27 September 2011

Super Mario Bros

Saya amat suka dengan permainan video.. Ops! Bukan permainan angry birds ataupun game-game yang sewaktu dengannya (plant vs zombie?). Permainan video yang saya maksudkan ialah permainan yang memaparkan persembahan grafik dengan lawa dan berjaya sekali di mana ia seakan kelihatan benar (macam tengok movie).

 Red dead redemption! One of my favorite games of all time. Permainan ini telah di anugerahkan sebagai "Game of the year 2010", "Best  story", dan "Best musics and voice acting".. 
Kenal tak game ni? haha.. Plant VS zombie! Saya rasa semua org pun pernah main game ni.. hahaha..

Err.. perlukah saya terangkan permainan di atas..

Ada orang suka baca novel sebab ceritanya best, orang tengok muvie sebab ceritanya best, orang dengar lagu sebab ceritanya best dan seperti yang anda jangkakan saya main game sebab ceritanya best, persembahan grafik dan custom tracks game tersebut. 
Memang best la! haha.. apa yang paling penting, masa kena jaga.. game jangan main sampai lupa mau tidur.. 

Eh, macam mengumpat diri sendiri pula rasanya.. *uhuk

P/s: kpd sesiapa yg tak kenal watak dalam gambar ketiga... kamu memang... hmm..

No comments:

Post a Comment